Kirjautumisohje

Näin kirjaudut MyTamroon:

  • Kirjaudu sisään osoitteessa www.mytamro.fi
  • Kirjautumissivulla kirjaa ensimmäiseen kenttää käyttäjätunnuksesi ja toiseen kenttään salasanasi
mytamro ohje kirjautumiseen 1

Käyttäjätunnus

  • Käyttäjätunnus on yleensä muotoa etunimi.sukunimi
  • Jos käyttätunnuksesi perään tulee @phoenixext.local tai eteen phoenixext.local\, tämä on normaalia ja tästä ei tarvitse välittää.
  • Käytäthän samaa käyttäjätunnusta myös kirjautuessasi MyTamrosta muihin sovelluksiin.

 

Unohtunut salasana tai salasanan vaihtaminen

  • Jos olet unohtanut salasanasi tai haluat vaihtaa salasanan, voit tehdä sen ”Unohtuiko salasana?” –linkin kautta
mytamron ohje kirjautumiseen 2
  • Kirjaa ensimmäiseen kenttään MyTamro käyttäjätunnuksesi
  • Kirjaa toiseen kenttään käyttäjätunnuksellasi oleva sähköpostiosoite
  •  Kirjaa kolmanteen kenttään kuvassa näkyvä koodi
  • Valitse Lähetä
  • Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan salasanan
mytamro ohje kirjautumiseen 3

Vinkit salasanan vaihtoon:

  • Salasanan on oltava vähintään kahdeksan merkkiä
  • Salasanan on sisällettävä merkkejä vähintään kolmesta eri luokasta
    • Isot kirjaimet A:sta Z:aan
    • Pienet kirjaimet a:sta z:aan
    • Numerot
    • Erikoismerkit (esim. ! # %)

       
  • Voit vaihtaa salasanan uudestaan aikaisintaan 24 tunnin kuluttua
  • Et voi kierrättää salasanoja, sinun on keksittävä aina uusi 
  • Salasana on vaihdettava vähintään 90 päivän välein
  • Salasanasi ei voi sisältää merkittäviä osia käyttäjätunnuksestasi

Mitä tehdä, jos kirjautumisessa on ongelmia?

  1. Tyhjennä selaimen evästeet. Tässä ohjeet eri selaimille:
  • Google Chrome

https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=fi&oco=0

  • Mozilla Firefox

https://support.mozilla.org/fi/kb/poista-verkkosivujen-tietokoneellesi-tallentamia

  • Edge

https://support.microsoft.com/fi-fi/help/10607/microsoft-edge-view-delete-browser-history

  • Internet Explorer (IE)

https://support.microsoft.com/fi-fi/help/17438/windows-internet-explorer-view-delete-browsing-history

  • Safari

https://support.apple.com/fi-fi/guide/safari/sfri11471/15.1/mac/12.0

  1. Sulje selain ja avaa se uudestaan
  2. Mene osoitteeseen www.mytamro.fi ja valitse ”PHOENIX Customers & Suppliers”
  3. Kirjoita käyttäjätunnuksesi sekä salasanasi

Jos et edelleenkään pääse kirjautumaan, voit olla yhteydessä kayttajatunnukset@tamro.com tai puhelimitse 020 445 5246. 

Jos olet lääke- tai terveystuoteyrityksen edustaja niin olethan yhteydessä digital.services.fi@tamro.com.